מי שופר של מי? ח"כ יום טוב כלפון בריאיון סוער

    אסתי פלד 3 Comment on מי שופר של מי? ח"כ יום טוב כלפון בריאיון סוער

    ח"כ יום טוב כלפון ריאיון סוער ל"מהדורה המרכזית" על רקע החוק למניעת אפליית בנות ספרדיות בסמינרים והתנגש חזיתית במגיש אבי מימרן והאשים אותו כשופר, תועמלן, מקריא מדף מסרים? אריה דרעי מסמס לך תוך כדי שידור? והאם הח"כ הנורבגי הטרי היה מסוגל לענות על שאלה אחת? | המדריך למהות מבית ימינה

    צילום: פלאש 90
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יום טוב כלפון (ימינה) התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתעלם מהשאלות על נפילת הקואליציה היום בשל הכאוס מול רע"מ על חוק הטבות המס לבדואים, וביקש להתייחס לחוק נגד אפליית בנות ספרדיות שהוא יביא להצבעה ברביעי הקרוב בכנסת.

    כלפון הסביר, "אני מעלה חוק למניעת אפליית בנות ספרדיות בסמינרים. זה חוק פרטי שיעלה ברביעי הקרוב. החוק חשוב בכדי לשים סוף לתופעה המגונה הזאת של אפליית בנות ספרדיות, ישנם בנות טובות שלא מתקבלות לסמינרים, ואני רוצה שמנהלי הסמינרים ירגישו את זה בכיס".

    מימרן הבהיר לח"כ כי יש חוסר אמון מהציבור החרדי והדתי בימינה, כלפון השיב לגופו של אדם ואמר, "אתה קובע עמדה מתוך עמדה מפלגתית פוליטית? אני בעצמי ספרדי ויש לי חברים שנאלצו להחליף את שמם בכדי להתקבל למוסדות אשכנזיים".

    כלפון היקשה על ש"ס שיצאה נגד החוק המקודם כי מדובר החוק מיותר, "היום אריה דרעי וש"ס הודיעו שהחוק מותר, אם זה מיותר אז מדוע בן צור העלה חוק כזה לפני חודש בכנסת?".

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מפגר אין לו מילה מה להגיד לא מפסוק לדבר על הסמינרים! אם ישאלו את הספרדים הם יעדיפו מדינה יהודית מאשר סמינרים! דפוקקקק כלפון נשמע כמו ילד קטן!!!